Suomen Somaliliiton vuosikokous 10.05 .2014

Tiedotetaan kaikille SSL:n jäsenille ja muille Suomessa asuville somalitaustaisille, että jäsenmaksut tulee maksaa viimeistään 30.4. Voit maksaa vain verkossa (verkkopankki), ei käteismaksua.

Rekisteröidyt SSL:n jäseneksi näin:

1. Mene www.somaliliitto.fi
2. Kilkkaa YHDISTYS jälkeen LIITY JÄSENEKSI.
3. Ensimmäisessä kohdassa kirjoita sähköpostiosoitteesi. Näin varmistat, oletko jo jäsen.

a. Jos olet jäsen ensimmäisen kohdan mukaan, eli tulee viesti ”OLET jo yhdistyksen jäsen”, sinun EI tarvitse rekisteröityä uudelleen. Kun olet rekisteröitynyt, voit  maksaa verkkopankissa.

Maksa JÄSENMAKSU
b. Jos et ole jo jäsen aiheena kirjoitat viestin ”Annetulla sähköpostilla ei löydy vastaavaa jäsentä jäsenrekisteristä.” Sitten seuraa
c. Lue ensin SSL:n säännöt. Jos hyväksyt ne, klikkaa HYVÄKSYN yhdistyksen SÄÄNNÖT, sitten täytä lomake.
d. Suorita lopussa oleva laskutoimitus.
4. Napsauta sitten LAHETÄ.

Kun olet rekisteröitynyt, mene osiosta verkkopankki ”Maksa JÄSENMAKSU”
HUOM.
1. Jos on maksanut jäsenmaksunsa myöhemmin kuin 9 päivää ennen kokousta, ei jäsenellä ole äänestysoikeutta.
2. Jäsenen, joka haluaa hakea valtuustoon ajalle 2014-2016, on toimitettava CV:nsä sähköpostiosoitteeseen somaliliitto@somaliliitto.fi 10.4.2014 mennessä. Valtuustoon hakevan on täytynyt olla SSL:n jäsen vähintään kaksi vuotta.

Kokouksen aika ja paikka:
Pasilan kirjasto, Rautatieläisenkatu 8, 00520 Helsinki klo 10:00-15:30

Hallitus, Suomen Somaliliitto ry.

Tiedotetaan kaikille SSL:n jäsenille ja muille Suomessa asuville somalitaustaisille, että jäsenmaksut tulee maksaa 9 päivää ennen kokouspäivää. Jäsenmaksu on 20 euroa /henkilö tai 30 euroa /yhdistys. Voit maksaa vain verkossa (verkkopankki), ei käteismaksua.

Rekisteröidyt SSL:n jäseneksi näin:

1. Mene www.somaliliitto.fi
2. Kilkkaa YHDISTYS jälkeen LIITY JÄSENEKSI.

Maksa JÄSENMAKSU
d. Suorita lopussa oleva laskutoimitus.
4. Napsauta sitten LAHETÄ.

Kun olet rekisteröitynyt, mene osiosta verkkopankki ”Maksa JÄSENMAKSU”

Kokouksen aika ja paikka:
Pasilan kirjasto, Rautatieläisenkatu 8, 00520 Helsinki klo 10:00-15:30

Kiitos !
Hallitus, Suomen somaliliitto ry.