Somaliliitto rekrytoi uusia työntekijöitä

Oletko vailla haastavaa, innostavaa ja monipuolista työtä? Kiinnostaako monikulttuurisuus? Haluaisitko työskennellä nuorten parissa? Hae meille töihin!

Suomen somalialaisten liitto etsii uuden Nuorten verkosto -hankkeeseen (NUVE) kahta työntekijää. Projektikoordinaattorin ja projektityöntekijän paikat täytetään heti kun tehtäviin soveltuvat henkilöt löytyvät. NUVE -hankkeen tarkoitus on aktivoida nuoria mm. järjestämällä mahdollisuuksia yhteiskunnalliseen vaikuttamiseen, vapaa-ajantoimintojen kehittämiseen ja omien vahvuuksien löytämiseen ehkäistäkseen syrjäytymistä. Hankkeessa toimitaan läheisessä yhteistyössä nuorten muodostamien verkostojen parissa.

Liitto on mukana myöskin tänä vuonna Paikka Auki -hankkeessa, jonka tarkoituksena on työllistää alle 29 -vuotias työttömänä tai työelämän ulkopuolella oleva nuori projektityöntekijäksi. Meillä nuoren tehtäviin kuuluvat ohjaus- ja neuvontapalvelutyö yhdessä järjestökoordinaattorin kanssa, vapaaehtoistyön, naapuriavun ja vertaistuen selvitystyö, projektiavustus ja Uraoppaan blogikirjoitusten tekeminen. Pyrimme antamaan nuorelle mahdollisimman laaja-alaista kokemusta järjestötyöstä, jotta nuorelle kertyy valmiuksia jatkotyöllistymiseen tai koulutukseen hakeutumiseen.

Hae siis nyt joko Paikka Auki -projektityöntekijäksi tai mukaan uuteen NUVE -hankkeeseen projektikoordinaattoriksi tai projektityötenkijäksi viimeistään 25.1.2019, mutta muista, että paikka täytetään heti soveltuvan henkilön löydyttyä. Nyt kannattaa toimia siis nopeasti!

Lähetä hakemus ja CV osoitteeseen somaliliitto@somaliliitto.fi!