Ladataan Tapahtumat

« Kaikki Tapahtumat

• Tämä tapahtuma on mennyt.

Kevään aloitustapahtuma! Nuorten NUVE-toiminta alkaa

maaliskuu 9 @ 13:00 - 16:00

Nuorten toiminta alkaa!

Somaliliitossa alkaa keväällä toimintaa nuorille, ja ensimmäinen tapaaminen on 9.3.!

Nuoria kutsutaan mukaan osallistumaan ryhmiin, joissa tutustutaan erilaisiin koulutusmahdollisuuksiin, nuorten uramahdollisuuksiin, poliittiseen vaikuttamiseen ja median tekemiseen videoita tekemällä sekä tehdään vapaa-ajan juttuja, kuten pelataan jalkapalloa ja katsotaan elokuvia. FUN! Tarkoituksena on, että nuoret ovat itse suunnittelemassa ja ohjaamassa toimintaa alusta saakka yhdessä työntekijöiden kanssa. Tule mukaan niin tehdään toiminnasta timanttia!

Tervetuloa mukaan NUVE-toimintaan! Toiminta starttaa lauantaina 9.3. klo 13-16 Somaliliiton toimistolla

Ilmoittaudu: maria.hukkamaki@somaliliiito .fi tai abdule.mahmed@somaliliitto.fi

Mashruucii dhalinyarada ayaa bilaamaya

Golaha midnimadda Somaliyeed ee Somaliliitto wuxuu bilaabayaa mashruuca dhaliyada, waxaana sharaf noo ah in aan kugu casumano in aad gala soo qaybgashid kana mid noqotid kooxaha dhalinyarada loo qaybin doono oo kale ah sidan Waxbarashada iyo sidii waxbadan looga ogaanlahaa, sidii saameyn loogu yeelan lahaa Siyaasadda Finland, Media-ha sida loo xirfadeeyoyo muuqaalaha ama fiidiyaha, Wakhtig firaaqada, sida isboortiga ama gaymamka ama filimaan la fiirsado. XALAD!

Arrimahaas kor ku xusan oo dhan waxaa qaabeyn toonah dhaliyada wixii farsamaha waa la ga caawinayaa dhalinyarada.
Markale soo dhowaada oo ku soo dowadaada Mashruuca NUVE! wuxuuna bilaami doonaa
sabtida 9.3.2019 saacadu 13-16 goobdu waa xafiiska Somaliliiitto.

Nosoo wargali imaanshahaada emailadan maria.hukkamaki@somaliliiito.fi ama abdule.mahmed@somaliliitto.fi

Tiedot

Päivämäärä: