Ladataan Tapahtumat

« Kaikki Tapahtumat

• Tämä tapahtuma on mennyt.

Lastensuojelun luento klo 17-19

2 joulukuun @ 17:00 - 19:00

Jos lastensuojeluun liittyvät asiat askarruttavat, tule rohkeasti mukaan kuuntelemaan erityisasiantuntija Jonna Lindqvistin luentoa aiheesta ja esittämään omia kysymyksiäsi! Luento on osa Somaliperheen sujuva arki avioeron jälkeen (SAVIOR) -hanketta ja se toteutetaan yhteistyössä Lastensuojelun Keskusliiton ja Helsinki Islam Keskuksen kanssa. Tilaisuuteen ei tarvitse erikseen ilmoittautua ja mukaan pääsee myös etänä. Tilaisuus tulkataan somaliksi.
Aika: 2.12.2022 klo 17-19
Paikka: Helsinki Islam Keskus, Veturitori 2, Helsinki
Tervetuloa!
Af Somali:
Haddii aad ka fekersantahay arrimaha la xiriira Badbaadada Carruurta, kaalay oo dhegeyso muxaadaro ku saabsan mowduucaas su’aalahaadana goobta la imow.
Muxaadarada waxaa soo jeedinaysa Jonna Lindqvist oo ah khabiir arrimahaas ku takhasustay.
Muxaadaradu waxay qayb ka tahay mashruuca Nololmaalmeedka Wanaagsan ee qoysaska Soomaalida furriinka kaddib (SAVIOR).
Qabanqaabada muxaadaradan waxaa iska kaashanaya Ururka Badbaadada Carruurta (Lastensuojelun Keskusliitto) iyo Xarunta Islaamka ee Helsinki (Helsinki Islam Keskus).
Uma baahnid in aad muxaadaradan iska soo diiwaangeliso ee toos ayaad u imaan kartaa. Waxaa kale oo aad uga qaybgeli kartaa khadka internetka. Af-Soomaali ayaa muxaadarada lagu turjumayaa.
Wakhtiga muxaadarada: 2.12.2022, saacaddda 17-19
Goobta muxaadarada: Xarunta Islaamka ee Helsinki (Masjidka Pasila)
Cinwaanka: Veturitori 2, HelsinkiSoo dhowaada!

Tiedot

Päivämäärä: