Ladataan Tapahtumat

« Kaikki Tapahtumat

• Tämä tapahtuma on mennyt.

Syyskokouskutsu

8 lokakuun @ 17:00 - 20:00

Lämpimästi tervetuloa Suomen somalialaisten liitto ry:n sääntömääräiseen syyskokoukseen, joka järjestetään lauantaina 08.11.2022 klo 17:00.

Paikkana Suomen somalialaisten liiton toimisto, Haukilahdenkatu 2D, 00550 Helsinki.

Kokouksessa käsitellään sääntömääräiset syys- ja kevätkokousasiat (kevätkokous -22 siirrettiin syksylle). Valtuustokausi 2020-2022 on päättynyt ja jäsenet voivat hakea uuden valtuuston jäseniksi jättämällä sähköpostia osoitteeseen somaliliitto@somaliliitto.fi viimeistään 5.10.2022. Jos on jo hakenut valtuuston jäseneksi keväällä, ei tarvitse lähettää uutta hakemusta. Pyydämme myös liittymään liiton jäseneksi maksamalla jäsenmaksun 20€/jäsenhenkilö tai 30€/jäsenjärjestö tilisiirrolla alla olevaan tilinumeroon. Maksaminen liiton verkkosivuilla ei tällä hetkellä valitettavasti onnistu teknisten ongelmien vuoksi; pahoittelemme häiriötä.

Nordea Tilinumero: FI93 1387 3000 1072 97

Viesti: GOLAHA MIDNIMADA SOMAALIYEED EE FINLAND

Esityslista

•       Kokouksen avaus
  •       Valitaan kokouksen puheenjohtaja, sihteeri, kaksi pöytäkirjantarkastajaa ja tarvittaessa kaksi ääntenlaskijaa.
  •       Todetaan kokouksen laillisuus ja päätösvaltaisuus.
  •       Hyväksytään kokouksen esityslista.
  •       Valitaan valtuutettujen puheenjohtaja ja muut jäsenet hallituksen esittämistä ehdokkaista ja yhdistyksen jäsenten hallitukselle kuukautta ennen vuosikokousta esittämistä ehdokkaista.
  •       Käsitellään seuraavan vuoden toimintasuunnitelmaa ja talousarviota.
  •       Käsitellään muut kokouskutsussa mainitut asiat.

Terveisin,

Tiedot