Ladataan Tapahtumat

« All Tapahtumat

• Tämä tapahtuma on mennyt.

Virtaako sinussakin sankariveri?

huhtikuu 1 - kesäkuu 30

Suomen somalialaisten liitto etsii afrikkalaistaustaista sankariverta. Käynnissä on nyt verenluovutuskampanja, joka kestää kesäkuun loppuun asti. Haluamme kannustaa afrikkalaistaustaisia luovuttamaan verta, sillä vain heiltä voi löytyä harvinainen veriryhmäyhdistelmä.

Tarkista ensin voitko luovuttaa verta.

Kysymyksiisi vastataan mielellään maksuttomassa luovuttajainfossa p. 0800 0 5801. Auki arkisin klo 8-17.

Osallistuaksesi Suomen somalialaisten liiton verenluovutuskampanjaan, voit luovuttaa verta pääkaupunkiseudun veripalvelutoimistoissa (Sanomatalo, Kivihaka ja Espoo). Tarkista tästä Veripalvelun toimipisteet ja aukioloajat.

Muista mainita luovutuspaikan henkilökunnalle ilmoittautumisen yhteydessä, että kuulut VeriRyhmään SSL, jotta pisteiden laskenta onnistuu. Kaikille nimilistaan nimensä laittaneille ja verta luovuttaneille Veripalvelun pinssi ja haalarimerkki. Lisäksi kaikkien verta luovuttaneiden kesken arvotaan leffalippuja.

Lisäinfoa kampanjasta tästä linkistä.

Tarkemmat tiedot

Alkaa: