Kuulemistilaisuus naisille: Ideoita yhteiseen toimintaan ti 18.11 klo 11-14 Somaliliitossa

Somaliliiton Anti-marginalization projekti järjestää:

KUULEMISTILISUUS NAISILLE:

Ideoita yhteiseen toimintaa tiistaina 18.11. klo 11-14 Suomen somaliliiton toimistolla (Susitie 2, Länsi-Herttoniemi)

Maahanmuuttajataustaiset naiset haluavat olla aktiivinen osa yhteis- kuntaa, mutta joskus oman paikan löytäminen on vaikeaa. Isojen perheidenäideille voi olla myös haasteellista löytää sopivaa aikaa ja paikkaa omille harrastuksille. Kutsumme koolle sekä somalialaisia että kantasuomalaisia naisia ja haluamme kuulla heiltä suoraan, millaista yhteistä toimintaa kaivataan ja millaisia ideoita naisilla itsellään on. Mitä kaikkea maahanmuuttajanaiset ja kantasuomalaiset naiset voivat yhdessä tehdä ja järjestää? Mikä on luonteva tapa olla yhdessä ja tutustua?

Tarjoamme keittolounasta, sambuusia ja iloista seuraa. Tule mukaan! Tilaisuus alkaa klo 11 Toivomme ennakkoilmoittautumista soke@somaliliitto.fi